Pridružite se nam
40.000 članov zaposlenih v vzgoji, izobraževanju, znanosti in kulturi.
Svizove novice!
Spodaj vpište e-naslov:
Ljubljana, 09.05.2012

Danes dokončno o dogovoru glede varčevalnih ukrepov

Danes s pričetkom ob 11. uri si bosta Koordinacija stavkovnih odborov sindikatov javnega sektorja in vladna pogajalska skupina izmenjali stališča o zadnjem predlogu dogovora glede varčevalnih ukrepov in stavkovnih zahtev. Še pred tem se sestaja Koordinacija sindikatov in pregleduje torkove odločitve posameznih sindikatov javnega sektorja.

Med vladno in sindikalno pogajalsko stranjo je že prišlo do uskladitve in ublažitve ukrepov na področju socialnih pravic, sindikati pa še vedno vztrajajo pri umiku vseh standardov in normativov za področje vzgoje in izobraževanja iz zakona za uravnoteženje javnih financ. V primeru, da normativi ne bodo umaknjeni, bo SVIZ takoj sprožil vse aktivnosti za začetek postopka zakonodajnega referenduma o omenjenem zakonu.

Neusklajeno ostaja vprašanje regresa in način znižanja plač javnih uslužbencev. Sindikati pričakujejo umik vprašanja regresa iz dogovora, saj je že zapadel v plačilo. Sindikati in vlada se strinjajo, da bo znižanje plač javnih uslužbencev 8-odstotno ob hkratni odpravi plačnih nesorazmerij, ob tem pa vlada predlaga linearen, nekateri sindikati pa kombiniran način znižanja plač. Sindikati vztrajajo pri plačilu stavke, na kar pa vlada pristaja pogojno, če se bodo sindikati zavezali, da ne bodo vložili pobude za referendum o zakonu za uravnoteženje javnih financ.

O Zakonu o uravnoteženju javnih financ ter rebalansu letošnjega državnega proračuna bo Državni zbor odločal na izredni seji, ki se bo začela v četrtek. Le še danes je tako čas za dogovor in pripravo morebitnih dopolnil.

Vaš komentar:

Z vpisom zahtevanih podatkov lahko h gornji objavi prispevate svoj komentar. Vnos vašega e-naslova, ki ob komentarju ne bo objavljen, je obvezen, saj boste nanj prejeli potrditveno obvestilo. V tem obvestilu boste našli povezavo, na katero morate klikniti, da bo vaš komentar na strani postal viden.

Za morebitna dodatna pojasnila nam lahko pišete na e-naslov: info@sviz.si
Ime:
E-naslov:
Komentar:   
Boštjan (09.05.2012 10:06:35)
Je možno, da predlagane normative, kljub današnjem dogovoru, vlada vključi naknadno z noveliranjem zakona??
Če je temu tako, potem se nimamo o čem pogajati in preostane samo referendum.
Vodje sindikatov: POGAJATE SE TUDI O PRAVICAH UPOKOJENCEV! TUDI TI SO ZAINTERESIRANI ZA ODDAJO PODPISA ZA REFERENDUM!
Zato ne popuščajte in naj vas ne skrbi, da bo podpisov premalo ali, da bo udeležba na referendumu slaba oz. da bi referendum bil neuspešen!

Ljudje zgroženi, lačni in opeharjeni, čakajo na možnost, da s svojim glasom PROTI varčevalnim ukrepom pokažejo kaj si mislijo o aktualni vladi in o njenih postopkih!

Dokler se ne bo zamašilo lukenj skozi katere odteka denar davkoplačevalcev, ni prostora za popuščanje!

Za konec pa še moja napoved:
Če bo prišlo do znižanja plač za 8%,
bodo tisti, ki odločajo in določajo obremenitve posameznega zaposlenega, sebi in svojim "bližnjim", takoj kompenzirali znižanje plač z dodatkom za povečan obseg dela ali z določitvijo toliko in toliko nadur.

Zapomnite si to in opazujte!

ZAKON O SISTEMU PLAČ V JAVNEM SEKTORJU
22.e člen
(Plačilo delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela javnih uslužbencev)

(1) Javnemu uslužbencu se lahko izplača del plače za delovno uspešnost iz naslova povečanega obsega dela za opravljeno delo, ki presega pričakovane rezultate dela v posameznem mesecu, če je na ta način mogoče zagotoviti racionalnejše izvajanje nalog uporabnika proračuna. Pisno odločitev o povečanem obsegu dela in plačilu delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela sprejme predstojnik oziroma direktor uporabnika proračuna za posamezni mesec na podlagi pisnega dogovora med javnim uslužbencem in predstojnikom oziroma direktorjem ali javnim uslužbencem, pooblaščenim za organizacijo dela, ki ga lahko skleneta za daljše obdobje.

(2) Javnim uslužbencem v javnih vzgojno-izobraževalnih zavodih in visokošolskih zavodih se lahko, v okviru povečanega obsega dela iz prejšnjega odstavka, določi obseg dodatne tedenske učne obveznosti oziroma obseg dodatne tedenske pedagoške obveznosti le v obsegu in pod pogoji, določenimi z zakoni, ki urejajo organizacijo in financiranje vzgoje in izobraževanja oziroma visokošolskega izobraževanja.

U K A Z
o razglasitvi Zakona o interventnih ukrepih (ZIU)
Ljubljana, dne 24. novembra 2010
7. člen
(povečan obseg dela)

(1) Ne glede na prvi odstavek 4. člena Uredbe o delovni uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela za javne uslužbence (Uradni list RS, št. 53/08 in 89/08; v nadaljnjem besedilu: Uredba o delovni uspešnosti) in splošnih aktov, ki urejajo plačilo delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela za javne uslužbence v drugih državnih organih, lahko v letih 2011 in 2012, višina dela plače javnega uslužbenca za plačilo delovne uspešnosti pri opravljanju rednih delovnih nalog uporabnika proračuna ali projekta, načrtovanega v okviru sprejetega finančnega načrta uporabnika proračuna, znaša največ 20% njegove osnovne plače. Če se javnemu uslužbencu izplačuje del plače za plačilo delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela tudi iz naslova in sredstev posebnega projekta, lahko del plače znaša skupno (iz obeh naslovov) največ 30% njegove osnovne plače.
Izidor Vindiš (09.05.2012 12:55:22)
"Mi smo študentje, ki gledamo, kako nam socialna država umira pred očmi!" pravijo študentje, ki poslancem znova prebirajo Cankarjeve Hlapce. Zasedba pred DZ je vse večja, branje pa vse bolj doživeto.
styurc (09.05.2012 14:23:56)
Standarde in normative bodo sicer sedaj izvzeli in jih obravnavali v socialnem sporazumu. Ta pa mora biti sklenjen najkasneje do 20.06.2012!!! Tako piše v izhodiščnem dokumentu zanj. Torej ni bilo doseženega prav veliko.
Izidor Vindiš (09.05.2012 17:23:13)
Kot sem trdil, s to vlado se ne da "pogajat". To je tako, kot da bi govoril s steno. To vlado bo v drugačen način dela prisilila samo SILA. Na univerzah in inštitutih že velika množica samo čaka na končno odločitev. V kolikor bodo ukrepi sprejeti, bodo univerze napol prazne.
Inja (09.05.2012 21:27:18)
Izidor in Boštjan, imata prav . Z vlado se ne da pogajati. Govorijo zmeraj isto, kot jim je bilo naročeno. Čeprav vejo, da pot iz krize ni prava, vztrajajo in odstopajo le toliko, kot so planirali pred pogajanji. Tudi, če sedaj obljubijo, da bodo standarde in normative pustili pri miru, jih bodo kmalu spet obravnavali. Ne bodo nas kar tako pustili pri miru. Če hočemo, da ne bodo pometali z nami in da ne bomo zaposleni v šolstvu pristali na podpovprečnih plačah, je edina možnost referendum. To, da nam ne bodo odtegnili stavkovnega dne, če se bomo odrekli referendumu, je pa že velika nesramnost in poniževanje ljudi v javnem sektorju. Ali res mislijo, da bomo padli na take "grožnje".
Mitja (09.05.2012 21:54:15)
No pa je. Kot na prvo izgleda je najslabše spet odnesel J sektor - linearno znižanje plač.
Zdaj pa naj do konca junija še spremenijo normative v J skupini in potem smo "zmagali".
Da nam bo kaj ostalo od plač bomo mogoče morali izstopiti iz sindikata in tako prihraniti na letni bazi en mesec znižanja plač.
Boštjan (09.05.2012 23:27:02)
Inja, strinjam se s tvojim komentarjem. Naj dodam le to, da jaz osebno še nimam odpravljenega plačnega nesorazmerja, torej mi vsak mesen na plačilnem listu piše minu koliko sem "premalo" plačan in glede naplačila dneva stavke zame, je možen edino pobot tega zneska pa še imam v dobrem kakšen dan za stavko, glede na to koliko so mi dolžni :)
Janja (10.05.2012 01:09:33)
Tudi meni se ne zdi prav, da je SVIZ sploh predlagal 8% znižanje plač. Zakaj pa? Smo se že odrekli. Pozabljamo? Kaj je zdaj s trditvijo 'Ne bomo dovolili poseganja v plače'? Pa tudi glede normativov. Se vam ne zdi, da bomo šli žejno preko vode? Pa saj nas res lahko imajo, nas šolnike, vsi po vrsti za norca, z otroki na čelu. In ti varčevalni ukrepi, bla, bla, bla,... niso rešitev, to vemo vsi. Pa kaj niso ti isti ljudje, ki sedaj 'vladajo' že imeli svojo priložnost? In, nezadovoljen učitelj, z nizko plačo in povišano obvezo naj bi delal kvalitetno? Pa kje je tu logika? Mislim, da je tudi pri nas čas za spremembe.
Med učitelji je že čutiti precejšnjo nezadovoljstvo, skrb, jezo, napetost, ogorčenost, nemoč, pa tudi apatičnost. To ne vodi v kvaliteto dela. Morda je pa to celo cilj nekoga. Ne vem. Država, ki ne skrbi za razvoj gospodarstva, znanosti, izobraževanja, kulture, se ne more uspešno razvijati, pa to je vsakemu b.... jasno. Pa dajmo enkrat res bolj udarno nastopiti učitelji in se brez slabe vesti boriti za svoje pravice do konca, ne pa, da kar nekaj popuščamo in popuščamo. Za koga? Da si eni pohlepno polnijo žepe, nas pa še manj cenijo in nas imajo za norca. Prav nam je!
AS (10.05.2012 07:08:28)
Torej, odrekli smo se tudi regresu, ki je že bil izpogajan z prejšnjo vlado. Lepo!:(
Izidor Vindiš (10.05.2012 07:09:55)
Vsekakor je to konec sindikatov in smisel njihovega obstoja. Kdor je včlanjen, se naj raje kar izpiše. Glede na to, da pod Pahorjem niso hoteli sprejeti nič (pa so bili blažji ukrepi), so zdaj s sprejetjem bistveno škodljivejših ukrepov (in ne pametnejših ali učinkovitejših) pogrnili na celi črti, ter posledično pahnili cele panoge v uničenje. Torej sindikati so v celoti zgubili legitimnost svojega obstoja. Je pa to vedno nevarnost, če zaupamo vodenje eni skupinici ljudi.
nena (10.05.2012 07:26:26)
Letošnji regres bi morali dobit v celoti, saj nam po KP pripada. Če so želeli spremembe regresa, bi morale veljati šele v letu 2013. Vedno in povsod je tako, da se o spremembah dogovarjamo za naprej, ne za nazaj.
Danes, ko bodo sprejemali zakone.....sem prepričana, da nam bodo spet kaj norega "uturili". Hja, točno tako, kot je rekel g. Štrukelj: NE HVALI DNEVA PRED VEČEROM!
Tokrat smo spet pogoreli in poklic učitelja bo še manj cenjen. Zmeraj bolj tonemo...kako žalostno!
Izidor Vindiš (10.05.2012 07:44:56)
V primeru podpisa vsaj osebno pričakujem odstop celotnega SVIZA.
AS (10.05.2012 07:57:23)
Kakšna sprenevedanja! Berem, da je regres zdaj individualna pravica zaposlenih in, da se bo morala vložiti tožba za tisti, ki je izpogajan za leto 2012. Kdo bo vložil tožbo? Sindikat, ki mu plačamo članarino?
Romana Pečnik (10.05.2012 07:58:07)
z linearnim znižanejm plač, bo tehnično administrativni kader zopet tisti, kateremu se bo največ odvzelo,še posebej poslovnim sekretarjem, ki nimamo odprave plačnih nesorazmerij, torej bo naša plača nižja za celih 8%. Za koga smo torej stavkali? Ponovno nam je sindikat obrnil hrbet!
Romana
Romana (10.05.2012 08:13:11)
žal je Sviz v nasprotju z drugimi sindikati, pristla na linearno 8% znižanje plač, kar pomeni, da bo tehnično administrativni kader zopet tisti, katermu se bodo najbolj znižale plače. Še posebej poslovnim sekretarjem, ki smo brez odprave plačnih nesorazmerij, to pomeni cca 100,00€ mesečno manjšo plačo. Sprašujemo se, za koga smo stavkali? Ponovno nam je sindikat obrnil hrbet.
marko (10.05.2012 08:14:48)
Če vodstva sindikatov ne odstopijo lahko pa člani izstopijo. Jaz sem to naredil že pred časom, sicer iz drugega sindikata, ker sem razmišljal o pristopu k Svizu. Sedaj bom dobro razmislil. Tudi moji kolegi pošiljajo izpisnice. J skupina je že drugič pod istim predsednikom vlade oškodovana (morda še kdo drugi). Sindikati so s prejšnjo vlado imeli podpisan dogovor, da se do konca 2011 izpogajajo o odpravi anomalij. Zakaj tega Sviz ne zahteva? Menjava vlade pač ne more povoziti sklenjenih sporazumov in dogovorov.
Minister Vizjak pa je pravi pajac (po primorsko bi temu sicer rekli tudi drugače, saj znamo italijansko), ko je na TV včeraj izjavil, da so s tem odpravili tudi anomalije. Ali sploh ve o čem je govora?
Živeli drugorazredni državljani iz J skupine!
Tina (10.05.2012 08:24:48)
Pridružujem se ogorčenju kolegic - poslovnih sekretark zaposlenih v VIZ, da ste pristali na linearno znižanje plač za 8%.
Veliko nas je zaposlenih v skupini J, na nas ste pozabili! Že ob tako nizkih plačah (nekateri imajo minimalne), bo 8% znižanje plač predstavljalo velik udarec. Resnično škoda, da se v tej državi jemlje delavcem, ki imajo že tako nizke plače!
styurc (10.05.2012 08:49:34)
Spoštovane kolegice poslovne sekretarke. Vaše delo je servis šolam in ve niste strokovni delavci. V primeru, da niste zadovoljni s službo, jo lahko mirne vesti zamenjate. Na vaše delovno mesto se bo v povprečju prijavilo 1000 ljudi.
Zdenka (10.05.2012 08:50:04)
Tako sem ogorčena, da sploh ne vem kje naj začnem. Krasno je spet prišel skozi pedagoški kader, kateremu bodo odpravili nesorazmerja in zmanjšali za 8%, kar skupaj znese zelo malo in pri njihovih plačah bodo še vedno lepo živeli. Kaj pa snažilke, hišniki, kuharice in poslovni sekretarji, kako bo pa nam. Že sedaj dobimo slabe plače in nam se bo krepko poznalo. Učiteljem so umaknili tudi normative in standarde. Pa saj so vam šli naproti v vseh pogledih.
G. Štrukelj je poslovnim sekretarjem na konferencah vedel povedati le to, da se za nas ne more boriti, da bi nam odpravili krivice, ker nas je premalo. Kakšen vic. Naša članarina pa prav pride. Jok!
G. Štrukelj vam pa samo to: Le za koga hudiča se borite? Zame se ne boste več, ker sem že pred stavko izstopila iz sindikata, ker jaz za vas ne bom stavkala in kričala po ulicah. Nekaj dostojanstva in pameti pa še imam.
Borut (10.05.2012 08:59:31)
Na začetku pogajanj sem bil mnenja, da so sindikati edina opozicija vladi! Danes nisem več.
Pravijo da smo vsi na istem čolnu. Danes mogoče, prej nas je pa večina veslala, eni pa so šibali z motornimi sem in tja.....
Če me prej niso vabili na vožnjo, me tudi danes ni treba. 22 let kulture. Nobene 13 plače, nobenega dobička, nobene nadure.....itd.
beba (10.05.2012 09:16:02)
SVIZ je sicer dosegel, da so normativi in standardi izvzeti iz zakona o uravnoteženju javnih financ, vendar menim, da s tem nismo veliko pridobili. V proračunu je tako ali tako določeno, koliko denarja manj gre za izobraževanje tako da se trenutno uveljavljeni normativi ne bodo mogli obdržati. Nasprotno, denarja je približno toliko, da ga bo dovolj za "vladne" standarde in normative v šolstvu.
Mitja (10.05.2012 09:26:10)
Sam kot poslovni sekretar odlično sodelujem z ravnateljem in učitelji.

Vsi smo v enakem sosu, s tem, da smo mi prikrajšani že več let. Tudi učitelji začetniki so v zelo slabem položaju, še v slabšem pa bojo diplomanti, ki ne bodo nikjer prišli do služb Po mojem je to samo začetek razgradnje šolstva. Normativi bodo še zelo spremenjeni.
Vlada razen varčevanja nima nobenih drugih vizij in to je največji problem. Kradejo vsi tam zgoraj, karavana pa gre naprej
LL (10.05.2012 09:31:08)
Strinjam se s kolegicami poslovnimi sekretarkami, da bo linearno znižanje plač za 8%, res najbolj prizadelo zaposlene z najnižjimi plačami(plačna skupina J). Za nas, je pri že tako nizkih plačah pomemben vsak Euro. Zakaj se ne pogajate naprej za kombinirano znižanje plač, ker bi bilo tako najbolj pravično.
Romana Pečnik (10.05.2012 09:44:00)
Zanima me, če se oseba, ki je podpisana pod komentar kot styurc, lahko predstavi. Zanimivo bi bilo "poklepetati" z njo. Lahko mi tudi piše na e-naslov: romana.pecnik@glazer.si. Sama namreč nimam zadržkov javno povedati, kaj mislim.
SVIZ (10.05.2012 09:46:50)
Spoštovani,

razumemo vaše ogorčenje in nezadovoljstvo, vendar naj pojasnimo – po več kot mesec in pol trajajočih pogajanjih, v katere je vlada vstopila s predlogom za 15-odstotno znižanje plač in številnimi drugimi grobimi posegi v socialno državo in pravice javnih uslužbencev. Skozi pogajanja je sindikatom uspelo uresničiti prvi dve stavkovni zahtevi v celoti (umik nepravičnih ukrepov, ki razgrajujejo socialno državo in ohranitev doseženih standardov kakovosti javnih storitev), pri tretji stavkovni zahtevi pa v največji možni meri (brez odpuščanja in zniževanja plač javnih uslužbencev). Kdor je natančneje spremljal ta naporna in dolga pogajanja ter predvsem delo in ravnanja vlade v njih, si lahko predstavlja, da ne gre za nepomemben dosežek sindikatov, čeprav se niti s tem marsikdo ne strinja, saj sindikati vseeno nismo mogli ubraniti vsega, v kar se je odločila grobo poseči vlada. Verjetno ne more biti nikogar, ki bi realno pričakoval, da bo sindikatom uspelo ob tako hudih pritiskih z vseh strani obraniti prav vse, na kar se je spravila vlada s temi svojimi varčevalnimi ukrepi?!
SVIZ spada v tisto skupino sindikatov, ki so do konca vztrajali, da naj se znižanje plač izvede na kombiniran način (delno linearno in delno kompresijsko), in sicer ravno iz razloga in skrbi za skupino J in ostale zaposlene z najnižjimi plačami, ki bi jih linearen način znižanja najbolj prizadel.
Čeprav se bo vladna zahteva po neizplačilu letošnjega regresa za letni dopust izločila iz varčevalnega paketa, saj sindikati nismo soglašali, da bi se nezakonitost (pravica do regresa je namreč že nastopila) zapisovala v zakon oz. da bi sindikati ta očitno nezakonit poseg vlade kakor koli podpri, je vlada vseeno upoštevala sindikalno zahtevo, da se pri določitvi regresa upošteva prejemke oz. plačne razrede zaposlenih in se višino regresa diferencira; polni regres bi dobili tisti v najnižjih plačnih razredih, z višanjem plačnih razredov pa potem znesek regresa pada.
Vlada je tista, ki je kategorično zavračala možnost kombiniranega znižanja plač, saj bi po njenih besedah to privedlo do novih anomalij med poklici, ki bi jih bilo znova treba odpravljati.
Glavni stavkovni odbor SVIZ je dal na svoji zadnji seji ta torek pogajalcem mandat, da v skrajnem primeru pristane tudi na linearno znižanje plač, vsem zgoraj navedenim opozorilom pogajalcem navkljub.
Ker je vlada vztrajala pri linearnem zniževanju plač, so sindikati vztrajali in v zameno dosegli, da se namesto vladnega predloga omejitve na največ 32 dni letnega dopusta določi 35 dni, da se upravičenost do povračila potnih stroškov z dveh kilometrov oddaljenosti med domom in službo dvigne na tri kilometre, da se upošteva 50% sredstev iz naslova prodaje blaga in storitev na trgu, namenjenih za delovno uspešnost, ter da se iz dogovora oz. varčevalnih ukrepov umakne določba o avtomatičnem oz. prisilnem upokojevanju ob izpolnitvi pogojev za upokojitev.
Verjamemo, da je nezadovoljstvo veliko, tako s predvidenimi ukrepi kot samim obnašanjem vlade do zaposlenih v javnem sektorju in do sindikatov v času pogajanj. Sindikat oz. vsi sindikati so se ob vseh pritiskih vlade, dela javnosti in določenih medijev, ki so se spustili na zelo nizko(tno) raven, trudili na pogajanjih, ki so trajala od jutra do večera in vsak dan znova, pogajati in izpogajati največ. Vsak sam lahko zase oceni, ali je doseženo uspeh ali neuspeh. Prosimo vas le, da pri tem ocenjevanju primerjate prvotni vladni predlog in to, kar naj bi bilo danes končno podpisano. Primerjajte, pri katerih nerazumnih posegih vse je sindikatom uspelo zavrniti vladne predloge in ubraniti dosedanje pravice zaposlenih. In upoštevajte še, da so se sindikati trudili po najboljših močeh ter imeli pri tem v mislih vse poklicne skupine, a se je tudi v medijih (načrtno ali ne) vedno izpostavljalo samo plače in prejemke zaposlenih (čeprav so pogajanja tekla o vsem, v kar posegajo varčevalni ukrepi – socialna država, standardi in normativi, porodniške, bolniške, prazniki, povračila in nadomestila …) ter zgolj določene poklicne skupine. Verjetno niti to ni bilo naključno in je bil del pogajalske taktike vladne strani, ki je želela javne uslužbence prikazati kot te, ki jih zanimajo zgolj in samo njihove plače. Multiminister, ki nadvse rad bloga in twita, je, med drugim, ob neki priložnosti tudi populistično zapisal, da ob vsej krizi v državi in ob vladnih predlogih za krčenje sredstev sindikati celo zahtevajo zvišanje plač …
Če vaše nezadovoljstvo in bes nad vsem dogajanjem še vedno obstajata (in verjetno da), bo bolje, da ga namesto na sindikate raje usmerite na tiste, ki so nas vse privedli do tega položaja s svojimi predlaganimi varčevalnimi ukrepi, svojo aroganco, žalitvami javnih uslužbencev in omalovaževanjem našega dela.
Tanja (10.05.2012 09:48:38)
Žalostno je, da se g. Štrukelj že leta bori samo za strokovne delavce. V šolskem sistemu smo od leta 2008 najbolj kratko potegnili poslovni sekretarji in to nas tepe tudi sedaj.
B. (10.05.2012 09:53:31)
Sramota za taka pogajanja...vedno se pogajate le za strokovni kader, vsi ostali ostajamo na slabšem položaju. Pri plači 1800 eur, se kaj prida znižanje ne pozna, pri tistih s 600 eur, pa presneto veliko. Kako preživeti s tem denarjem se SVIZ najbrž ne sprašuje. Zanima me, KATERI PREDLOG, se je dotikal tehničnih delavcev (POSEBEJ)
Miha Gubec (10.05.2012 10:08:03)
Plače tehničnega osebja so razvrščene nekje od 14-22 plačilnega razreda.. Če gremo -8 % smo na minimalnih plačah. Ne vem zakaj te mamo sploh plačilne razrede...Najboljše da jih kar ukinemo. Ves J razred gre sedaj na minimalca in te rešimo našo državo pred propadom. Če samo J razred komulativno seštejemo bo to predstavljalo tako mali znesek šparanja državi da je smešno. Nam teh -8% pomeni da ali bomo imeli mesečno za položnice ali pa bomo nekje drugje morali vzeti. Nimamo vsi teh opevanih plač v šolstvu katere veselo radi vsi omenjajo. Malo si naj te razrede zneskovno pogledajo in bodo videli da so to minimalna plače oz malo čez..S spremembami pa so minimalna. Delam kot računovodja na šoli in sem v 22. plačilnem razredu...opravljam pa skoraj milijonski obračun. Ne vem ali se samo meni zdi to čudno,ampak to je proti vsaki logiki da bi sedaj imel skoraj minimalca.. Da o drugih plačah J razreda ne govorim, ki so še manjše od moje.. Žalostno je da bi ministrstvo dobesedno šparalo na tistem kadru, ki tudi ne predstavlja velikih stroškov in ima male dohodke..Ne vem kako to da se tudi naši niso posebej za nas menili..Mi v teh varčevalnih ukrepih sploh nebi smeli biti zajeti. Tako smo tudi zaradi SVIZA potegnili leta 2008 kratko. Pa da nebo spet kake omembe glede izobrazbe, ker sam imam tudi visoko izobrazbo in to ni za nas relevantno nič...Razen če pogledamo nekatere vzgojiteljice in še mnogo mnoge učitelje kateri imajo višjo izobrazbe in razlike 10+ v plačnih razredih z npr. mano..
styurc (10.05.2012 10:08:48)
Javno se ne nameravam predstavljati, ker gre konec koncev za varstvo osebnih podatkov. Lahko povem, da mi je ime Marko in sem učitelj matematike z vso potrebno izobrazbo (diploma + strokovni izpit). Zaposlen sem v osnovni šoli za določen čas za polni delovni čas do 31.08.2012. Za določen čas sem zaposlen že 4. leto zapored. Razlog ni nadomeščanje, ampak volja ravnatelja. Potrebe po trenutnih standardih so in bodo tudi v prihodnje. Ob spremembi normativov, bom brez službe. In je najbrž še dolgo ne bom dobil ob 3000 podobnih dušah na cesti. Sem pa pripravljen delati tudi za 600 EUR neto, samo da bi imel službo. Šola je primarno pedagoška institucija, kjer je najbolj pomemben pedagoški kader. Ostali kader je servis zgoraj omenjenemu. Zato se opravičujem, če se mi ne smilite preveč - še vedno boste imeli službe, jaz pa ob predvidoma uveljavljenih spremembah standardov ne. Torej se oproščam, če se mi ne smilite preveč. Kvalificiranih ljudi za vaša delovna mesta je še veliko več kot za naša, zato ste lahko veseli, da službo sploh imate (pa čeprav za nekoliko nižjo plačo).
Izidor Vindiš (10.05.2012 10:19:40)
Ta samooklicana oblast ruši socialno državo, SVIZ pa jo je porušil.
B-Izidor Vindiš (10.05.2012 10:33:25)
Ali ne bi slućajno šel brati Hlapce pred DZ, kot da smetiš tukaj z neumnostmi.
Boštjan (10.05.2012 10:36:46)
Sindikalni pogajalci, za vas še enkrat moja napoved:
Če bo prišlo do znižanja plač za 8%,
bodo tisti, ki odločajo in določajo obremenitve posameznega zaposlenega, sebi in svojim "bližnjim",
takoj kompenzirali znižanje plač z dodatkom za povečan obseg dela ali z določitvijo toliko in toliko nadur, ki jih bodo seveda le zabeležili in nikoli oddelali.

Dodajam pa to:
J skupina ni tista, ki bi imela te vzvode.
Te vzvode ima strokovni kader in si medsebojno lepo razdeli obremenitve in s tem denar.

Zato bi hipotetično lahko pristali tudi na -20%,
ker imajo toliko "lufta" v zakonu o sistemu plač v javnem sektorju in
bi s tem odbržali enake plače.

Dokler bo ta klavzula v zakonu ohranjena se skupina J lahko Je**.

Zato predlagam vsem zaposlenim v skupini J:

ŠE DANES POJDITE NA UPRAVNO ENOTO IN ODDAJTE PODPIS ZA REFERENDUM !!
Romana Pečnik (10.05.2012 10:42:35)
Spoštovani styurc, v kolikor bi vam hotela argumentirano podati odgovore na vaše mišljenje, bi porabila preveč časa in prostora, saj je dokumentacije o izboljšanju statusa in položaja poslovnim sekretarjem, o povzročenih krivicah z uvedbo ZSPJS, preobsežna. Mislim, da je v celoti niti razumeli ne bi, zato se ne bom spuščala v polemiko z vami. Moj e-naslov pa je itak objavljen.
marko (10.05.2012 10:51:13)
Styurc,
zanima me, kako bi vi učili, če vsega podpornega kadra ne bi bilo (hišnikov, sekretarjev, računovodij). In čisto direktno-učitelji s tako moralo, kot jo ti kažeš, je bolje, da ne učijo naših otrok.
styurc (10.05.2012 10:55:31)
Spoštovana Romana, seveda vas ne bi razumel - le zakaj ne greste med učitelje, če je tam bolje? No, saj vemo zakaj... Polemizirati ste pa že začeli, ne vidim razloga po nadaljevanju preko e-pošte. Moj naslov je sicer styurc@gmail.com
styurc (10.05.2012 10:58:11)
@marko: kje sem napisal, da niste potrebni. Povedal sem le, da ste podporna služba pedagogom. Tako kot smo pedagogi na nek način podporna služba gospodarstvu. Na žalost nekateri tega ne razumete.
Boštjan (10.05.2012 11:04:59)
@styurc

Zakaj bi se ustavili na 600€?
Je to vaš limit? Pod tem zneskom ne bi opravljali dela? zakaj pa ne bi kar zastonj v službo hodili,
ko tako vehementno pravite, da bi bili srečni samo, da bi imeli službo.
Še prostitutka se bolj ceni kot vi sami sebe, vendar to je vaš problem.
Ostali sebe in svoje delo cenimo več in za to ne pričakujemo nič več kot le POŠTENO PLAČILO!

Taki posamezniki kot ste vi,
ki boste upogibali hrbtenico do onemoglosti pa so nelojalna konkurenca vsem ostalim,
poleg tega pa najverjetneje od vas ni pričakovati kakšnega kvalitetno orpavljenega dela in ravnateljica šole kjer delate, je to najbrž zaznala ter vas zato noče v redno delovno razmerje.

Sram naj vas bo kako se malo cenite in ne vlecite ostalih v isto jamo k sebi.
Darja (10.05.2012 11:12:37)
Sem poslovna sekretarka s V. stopnjo izobrazbe in 25. leti delovnih izkušenj. Sprejta sem bila z ustrezno izobrazbo (V. stopnja), od septembra 2008 pa bi morala končati VI. stopnjo izobrazbe, ker smo se administratorji (prej) prelevili v poslovne sektretarje. To naj bi bila sprememba delovnega mesta (delo pa je isto), plačnih nesorazmerij nimamo, ker smo na novem delovnem mestu, treba je opraviti šolo, vzeli so nam tudi napredovanja. Če bi bila administrator bi bila v 27 plačnem razredu, sedaj sem v 26 plačnem razredu, brez možnosti napreovanja v letošnjem letu. Če šole ne bom opravila, bom zgubila še službo. Učitelji lahko poučujejo s VI. stopnjo izobrazbe (plačane so za VI), vzgojiteljice s V. stopnjo izobrazbe (plačane so za VII.). Sedaj pa nam bodo plačo realno znižali za 8 %. Zanima me, zakaj smo sploh še v sindikatu?
Izidor Vindiš (10.05.2012 11:15:05)
styurc, sploh ni to za kar se izdaja. Tako da se nima smisla sploh ukvarjati s takimi umotvori, ki so jih sposobni pisati samo SDS lojalisti.
B-Izidor Vindiš (10.05.2012 11:34:51)
A še nisi pred DZ, tam ti je mesto, da bi vpil kot ostale ovčice zavedene
styurc (10.05.2012 11:35:14)
@Boštjan: vaše delo je cenjeno točno toliko kot boste dobili. V kolikor imate boljšo ponudbo drugje, samo gasa. Na vaše delovno mesto se bo prijavilo vsaj 1000 ljudi. Tako je bilo pri razpisu na naši šoli. Koliko vi cenite vaše delo je popolnoma brezpredmetno, vsak narcis ima o sebi najboljše mnenje. Plačilo za vaše delo pa je in bo pošteno. Glede moje zaposlitve je tako, da gre za ravnatelja (ne ravnateljico - ne vem, kje ste vi to prebrali), ki enako postopa še z mnogimi drugimi. Sedaj mu bo to ob spremembi normativov prav prišlo, ker odpravnine ne bodo potrebne. Tudi sam sebe toliko cenim, da vem, da problem ni pri meni.

@izidor: ja, SDS lojalist. Skoraj sem iz stola padel... Ko vam nekdo nastavi ogledalo, se je pametno vanj pogledati in zamisliti, ne pa se (neutemeljeno) tolažiti s tem, da v bistvu nisem učitelj.

Sprijaznite se že enkrat, da je glavni kader v šoli pedagog, ostalo je podporni kader. Pa lahko vi pametujete dneve in noči.
Miha Gubec (10.05.2012 11:38:10)
Spoštovani styurc. Ne vem kako si vi predstavljate šolo brez tehničnega kadra. Čistilke sčistijo šolo, hišniki vzdržujejo, kuharice skuhajo hrano, poslovni sekretarji in računovodje pa opravljajo svoje delo. Tehnično osebje tvorijo temelje za šolo. Brez tega osebja se niti šole ne odpre in ne obstaja. Kot ne obstaja brez učiteljev. Delamo SKUPAJ drug z drugim. Vsak predstavlja svoj delček v mozaiku, ki tvori šolo. Če ste bili vsaj malo izven učilnice bi opazili, da se mimo vas vrti ogromno procesov, ki omogočajo da šola sploh funkcionira. Poznam delo poslovnih sekretarjev in svoje delo računovodja in lahko vam zagotovim, da brez našega znanja in dela se ne obrne ura v šoli. Ravnateljem in učiteljem smo več kot podpora in delovanje da lahko opravljajo svoj poklic. Ja lahko se država odloči in naše delo prenese na zunanje izvajalce. Vendar vedeti, da to pomeni za šolo začetek konca. Zmanjšanje standardov in zmanjšanje kvalitete šole. To se je že dogajalo in se še dogaja po šolah. Samo poglejte po kaki šoli, ki nima svojega računovodja in jim to delo opravljajo po občinah. Vsak župan zastopa le svoje interese in šole ter ravnatelji lahko samo nemočno gledajo kako jih vodijo občine. A se ne borimo VSI skupaj glede tega? Da bo šolstvo javno, dostopno vsem ter kvalitetno. Da pa je vse to doseženo pa se rabi tudi ustrezen kvalificiran tehnični kader, ki si tudi ZASLUŽI USTREZNO PLAČILO. Ne pa kot sem že navajal od 14-22 plačilnega razreda in tudi neupoštevanje in ignorance stopnje izobrazbe.
Izidor Vindiš (10.05.2012 11:41:53)
SDS lojaliste je v bistvu zelo enostavno razpoznati. Enostavno slediš njihovemu jeziku in načinu izražanja, pa je v trenutku vse jasno.
styurc (10.05.2012 11:54:32)
Jankovićeve borce za komunizem tudi. Prepoznaš jih po tem, da zahtevajo enake plače ne glede na to kaj delajo oziroma kaj je njihova odgovornost.

Mimogrede, volil sem pa stranko, ki ni prišla v parlament. S tega stališča sem zadovoljen, nisem volil niti tistih, ki so to blesavo reformo skupaj spravili (in me bodo najverjetneje 01.09.2012 stali službe) niti tistih, ki menijo, da se je najlepše živelo pod Titom.

Še enkrat (eksplicitno za tiste, ki ne znate brati): vsi so potrebni v šoli. Eni so pač ključen kader šole, drugi pa podporni kader. Tisti, ki sestavljate podporni kader nosite manjšo odgovornost kot strokovni kader in ste s tem tudi manj plačani. Visoko šolstvo je v Sloveniji zaenkrat še brezplačno, zato nezadovoljnežem svetujem študiranje na PeF, pa bodo tudi oni lahko učili kot mi. Pa boste videli kakšne bajne vsote denarja so to. In za kakšno delo. Večina od vas se bo raje vrnila na svoje prejšnje delovno mesto kot pa učila snov otrokom, katerih starši po večini raje kot pomagajo pri izobraževanju, hodijo v šolo se kregarit, da njihov otrok pa sigurno zna več kot za njihovo trenutno oceno.

Debato na tem delu zaključujem z moje strani, ker je brezpredmetna. Tudi jaz se lahko bunim, da univerzitetni profesorji zaslužijo toliko več kot jaz, pa se ne bom. Razumem namreč, da imajo višjo izobrazbo in več odgovornosti.
Miha Gubec (10.05.2012 12:02:32)
Styurc - no vsaj nekaj razumete..Jaz mam enako in višjo izobrazbo od učiteljev in je plačna razliha +10 razredov...Zato se gre..Je pa meni neumno in totalni blesavo ter ignoransko da ima čistilka minimalno plačo, učitelj pa vsaj več kot 1x večjo. Moje mnenje je da si vsi zaslužimo, da lahko vsaj normalno živimo. Sedaj pa je vse skupaj že taka solata, da samo omogoča da nekateri komaj živijo. Mene so nekoč učili da je veriga tako močna kot je močan najšibkejši člen...trenutno ni tako..nažalost..
Boštjan (10.05.2012 12:03:40)
Osebki kot je Styurc niso osamljeni.
To je razlog več, da se ustanovi sindikat, v katerem bi se združil tehnični podporni kader.
Več kot jasno je, da je ta kader v sedanji organiziranost dobra le za plačevanje članarin, ko pa je potrebno braniti njihov položaj, se na to pozabi.

Ustanovili bomo ločen sindikat in šli stran od SVIZA v drugo centralo.

Hvala za solidarnost!
Boštjan (10.05.2012 12:13:14)
Zaradi neprimerne vsebine je bil komentar odstranjen!
styurc (10.05.2012 12:20:27)
Zaradi neprimerne vsebine je bil komentar odstranjen!
styurc (10.05.2012 12:30:50)
Zaradi neprimerne vsebine je bil komentar odstranjen!
marko (10.05.2012 12:53:16)
Zaradi neprimerne vsebine je bil komentar odstranjen!
LL (10.05.2012 13:11:14)
Komentar na mnenje STYURC.
Ne vem kaj mislite pod "POSLOVNI SEKRETARJI NISTE STROKOVNI DELAVCI"?
Za poslovne sekretarje se prav tako kot za pedagoški kader zahteva 6. ali 7.(višja ali visoka)stopnja strokovne izobrazbe.Le zakaj? Ker smo samo servis? Ta servis deluje 8 ur na dan za pedagoški, nepedagoški kader, dijake, starše...(za podroben opis del se lahko pozanimate, ker najbrž niste natančno seznanjeni) s polno paro, kar za pedagoški kader ne velja čisto.Plače poslovnih sekretarjev pa so v primerjavi s pedagoškim kadrom za polovico in več nižje od plač pedagoškega kadra, kar pomeni, da so plače poslovnih sekretarjev malenkost višje od plač hišnikov. Odpadejo nam napredovanja,plače se znižajo za 8%...Zaposlenim v plačni skupini J pomeni znižanje plač za samo 8% veliko, na že tako nizko plačo. Toliko v razmislek, da boste vedeli zakaj se borimo.
Boštjan (10.05.2012 13:37:35)
@styurc

v slovo:

se opravičujem, če sem narobe zapisal spol vašega šefa. Če to spremeni bistvo, potem naj se na tem mestu popravim, ker ni bilo zlonamerno.

Zanima me kakšna je po vašem mnenju pravična in poštena plača za snažilko, če ste vi pripravljeni delati za 600€?
Je to 300€, 200€, 100€?
Pa saj ne morete bit resni, no.
Najemnine, mleko kruh, strošek šolanja otrok, gorivo za ogrevanje in prevoz, so za vse ljudi enaki.
Ampak, ker ste vi pripravljeni delat za 600€, snažilka ne sme dobit več kot pol vaše plače zaradi zaradi razlike v odgovornosti.

Ker ste sami rekli, da zaključujete debato, to vašo odločitev pozdravljam in v slovo vam lahko dodam le:
Vi ste nesramnež!
Mateja (10.05.2012 14:11:20)
No pa smo tam. Zmaga je vaša. Poslovni sekretarji smo spet tam, kot leta 2008. Ostala sem brez besed. Kje je pravica?
styurc (10.05.2012 14:36:12)
No, debato sem zaključil, na provokacijo bom pa vseeno odgovoril.

600 EUR je bilo v povezavi s tem, da v primeru spremembe normativov bom jaz brez službe, večina podpornega kadra pa le z nižjo plačo. Torej bo podporni kader na boljšem kot jaz. Jaz bi delal tudi za 600 EUR na mesec, medtem ko podporni kader ne bi? Bolje 600 EUR kot cesta. Vi seveda tega ne razumete.

Jaz vsem želim, da bi imeli po 2k plače, tudi čistilkam. Če pa denarja za take plače ni, je potrebno stvar porazdeliti po odgovornosti in namenu zaposlitev v šolah. Te so namenjene izobraževanju, ki ga opravljajo pedagogi. Ostali kadri predstavljajo podporo temu procesu, pa če se vi na trepalnice postavite. Stvar ni neposredno odvisna od denarja, ki ga za to nekdo prejema. Npr. dobavitelj lesnih sekancev zasluži mesečno več kot vsi pedagogi, čeprav opravlja podporno funkcijo. Že vidim, da razlagam stvari, ki jih eni ali ne razumete ali pa nočete razumeti.

@LL: gre za splošno uveljavljene termine v šolstvu. Lahko uporabljate tudi izraz pedagoški delavci, če vas "strokovni" tako zelo moti. Strokovno morajo delati pa vsi: od ravnatelja do čistilk.
marko (10.05.2012 14:53:59)
Gospod Boštjan,
res se bo potrebno organizirati. Za začetek se verjetno lahko uporabi Svizove strukture (predstavnike iz J skupine)in sezname, potem pa na svoje.

Styurc, tebi pa samo še to (vikati te žal ne morem, ker si ne zaslužiš). Nisem iz J skupine, čeprav o njej pišem. Imam kar precej višjo izobrazbo od tebe, tako da, tudi če nisem končal PeF, še vedno kaj razumem. To sem razumel že z uveljavitvijo plačnega zakona, ki je naredil krivico zaposlenim v J skupini. In te krivice se nadaljujejo. Tudi če bi bili iz J skupine ustrezno razvrščeni, bi bili še vedno nižje od vas strokovnih delavcev (v strokovnost nekaterih tudi večkrat podvomim, ko spremljam svoje otroke).
Kako, da tega ne moreš razumeti? Preprosto gre za pravičnost, storjena je bila napaka, ki je bila tudi priznana, a se noče popraviti. Sedaj se še poglablja. In na koncu-tudi delavci v J skupini potrebujejo določeno strokovno znanje, večkrat veliko bolj interdisciplinarno, kot pa učitelji, ki so sicer lahko dobri na svojem področju (npr. poslovni sekretarji, pa verjetno še kdo).
styurc (10.05.2012 14:58:30)
@marko: kar precej višjo izobrazbo? Torej magister znanosti ali doktor znanosti? Tudi prav. Če je vaše delo na trgu tako zelo cenjeno in tukaj premalo plačano, ne bo problema najti službe drugod. Kaj te (če se že tikava) ustavlja?
Boštjan (10.05.2012 15:00:44)
@styurc

a vi ste mi en čuden patron.
Zagotovo to vašo logiko skušate implementirat,
ko vam pride vodovodar pipo zamenjat ali
ko peljete avto na servis k mehaniku?

Kako vas mora boleti, ko vam za uro dela računata po 30€+DDV :)

Pa imata najbrž le poklicno izobrazbo in
po vašem kriteriju nižjo odgovornost :):)

Če bi vi prejemali 600€ plače,
bi tudi smetarju očitali, da mora imeti sorazmerno nižjo od vaše?

Ha, to bi delovalo točno toliko časa, dokler se vam ne bi kup smeti pred vrati nabiral.

Potem bi šele videli odgovornost smetarskega poklica.

Če se vrnem na snažilke in hišnike v vaši šoli.
Ko se boste enkrat usedli na umazan WC ali ko vam bo kljuka ostala v roki, ko boste nameravali stopit iz razreda pa se vam bo kam mudilo, boste tudi od svoje plače z veseljem dodali kaj k snažilkini ali hišnikovi,
da vam le pomagajo iz zagate, ki jo,
glej ga zlomka znata rešit celo snažilka in hišnik.
Vi z vašo izobrazbo in veliko odgovornostjo ju pa lahko samo lepo prosite za pomoč.

Niste le nesramnež, tudi siromak ste brez snažilke in hišnika.
Julijana (11.05.2012 09:54:30)
Glede regresa, naj bi SVIZ vložil tožbo za letos. Zdelo bi se mi prav, da bi se enkrat končno SVIZ boril le za člane, saj se večina nečlanov "šlepa" na naš račun. Enako je bilo tudi zdaj glede stavke. Prosim razmislite na kakšen način in kaj bi lahko storili, da bi bili člani vsaj malo previligirani, saj plačujemo vsak mesec članarino, koristi imajo pa potem vsi.
Boštjan (11.05.2012 12:16:29)
@Julijana

Ta ideja se je že nakazovala pa ni jasno zakaj na enak način kot se pojavi, kasneje tudi zamre.
Potrebno pa je opozoriti na dejstvo, da je po zadnjih pogajanjih prišlo do razlik celo znotraj članstva sindikata, glede izplena linearnega znižanja plač za 8%.
Domnevam, da je temu tako, ker med ožjimi pogajalci na strani sindikatov ni predstavnikov skupin z najnižjimi dohodki.
mija (12.05.2012 13:07:06)
Mene pri vsej tej stvari moti najbolj to, da glede izplačila regresa za 2012 nismo vsi na istem. Kot sem seznanjena so določene občine že izplačale regrese v celotnem znesku. Nekateri vrtci v teh občinah so bili tega deležni, ostali npr. vrtci ob šolah v istih občinah pa ne. Je pa občina ustanoviteljica tudi teh. Za letos bi moral biti regres izplačan v celoti, kot je potrdil že pravnik Rajko Pirnat. Menim, da bi moral ostati SVIZ pri tem bolj trden pogajalec.
Boštjan (13.05.2012 23:00:17)
Nič od sprejetih ukrepov ne bo uveljavljeno,
če boste šli na upravno enoto in oddali svoj podpis in bo na referendumu ta zakon zavrnjen.
Ivanka (21.05.2012 09:45:10)
Ko sem vse to prečitala me kar strese. Ali res tajnice nismo enakovredni člani v sindikatih, da se za nas nebi poskrbelo. No pa kaj, delaj in delaj (penzija bo 500€, pa vseeno ali si "ne podcenjujem čistilka ali kurirka ali tajnica". No pa kaj, saj nas že leta tiščijo dol in ne to, ker so se nekaterim šefom tanižji zasmili, pa so jim kar vrgli (z osnovno šolo) v plačo poklicne ali celo srednje šole. Tudi sindikalni zaupniki se delajo po merilih, samo da potegnejo 100€ na mesec pa počepnejo pred šefi in podpisujejo vse kar jim ti dajo. No saj ne bom več dolgo v sindikatu. Pa brez zamere sem pred penzijo, izračun je 520 €, čistilkin pa malo manj.
Barbara (25.05.2012 21:08:04)
Predlagam, da se res ustanovi Sindikat J sektorja, ne samo iz šolstva, ampak iz vseh sektorjev, vsi smo v isti kaši.
Imam "samo" VI.stopnjo izobrazbe, letos bom dopolnila 20 let delovne dobe, v našem javnem zavodu sem sama za vsa računovodska, kadrovska in pravna vprašanja, plača pa z dodatkom na delovno dobo vred ne doseže 1.350€ BRUTO! Dopust si lahko privoščim za dva tedna skupaj in bog ne daj, da bi zbolela prvi teden v mesecu, me verjetno taki kot je styurc linčajo.

In še nekaj posebej za styurca - glede na to, da ima višjo izobrazbo kot jaz in je (po njegovem mnenju) bistveno bolj pomemben kot jaz, bi moral vedeti tudi to, da ker ima pogodbo za določen čas, ne more sanjati o kaki odpravnini.

Člani smo:

ETUCE
KSJS
Education International

Ostanite na tekočem:

RSS novice:

Povej naprej:


 
GO SVIZ Slovenije: Oražnova 3, p.p. 196, 1102 Ljubljana, telefon: +386 1 24 40 900, faks: +386 1 24 40 920, e-pošta: info@sviz.si in tajnistvo@sviz.si;
pravna služba - 01/24 40 910, 01/24 40 912, 01/24 40 914 in 01/24 40 922, e-pošta: pravna.pisarna@sviz.si;
finance in organizacija - 01/24 40 906; mednarodna dejavnost in stiki z javnostmi - 01/24 40 908