SVIZ sprašuje NIJZ glede varnosti cepiva proti covidu-19
sporočilo za medije!
SVIZ SPRAŠUJE NIJZ GLEDE VARNOSTI CEPIVA PROTI COVIDU-19
Ljubljana, 11. marca 2021 – Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (SVIZ) je danes na direktorja Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) Milana Kreka naslovil urgentno pismo z zahtevo po takojšnji javni opredelitvi glede varnosti cepiva proti Covid-19 proizvajalca Oxford-AstraZeneca, ki ga je Vlada RS predvidela oziroma namenila za cepljenje zaposlenih v vzgoji in izobraževanju. Celoten dopis sindikata NIJZ-ju se nahaja v nadaljevanju.
* * * * * * * * * ** * * * * * * * * *
Nacionalni inštitut za javno zdravje
Milan Krek, dr. med., spec., direktor
Trubarjeva 2
1000 Ljubljana
e-naslov: info@nijz.si
Poziv k takojšnji javni opredelitvi glede varnosti cepiva proti covidu-19 podjetja AstraZeneca
Spoštovani,
v minulih dneh so mediji povzeli zaskrbljujoče novice, povezane z vprašanjem varnosti cepiva proti covidu-19 podjetja AstraZeneca. Zatem ko je cepljenje s serijo omenjenega cepiva začasno zadržala Avstrija, so se za to odločile še Estonija, Latvija, Litva in Luksemburg, Danska pa je začasno povsem prekinila uporabo cepiva AstraZenece. Glede na našo Nacionalno strategijo cepljenja proti covidu-19 z dne 1. 3. 2021 so odmerki cepiva proti covidu-19 podjetja AstraZeneca predvideni in rezervirani za veliko večino zaposlenih v vzgoji in izobraževanju, cepljenje le-teh pa po vsej Sloveniji poteka že v teh dneh.
V Sindikatu vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije, ki zastopa več kot 38.000 zaposlenih na omenjenih področjih, ob zapisanem pozivamo, da se Nacionalni inštitut za javno zdravje nemudoma javno in enoznačno opredeli glede varnosti cepiva proti covidu-19 podjetja AstraZeneca. Če obstaja kakršenkoli dvom v varnost tega cepiva, v SVIZ predlagamo razmislek, da se cepljenje zaposlenih v vzgoji in izobraževanju z njim začasno zadrži.
S pozdravi,
glavni tajnik SVIZ
X X X X X
Sandi Modrijan,
tiskovni predstavnik Sindikata vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture